متینه گلی

خاطرات ماه اولت دخترم

1393/10/29 20:21
نویسنده : مامان
113 بازدید
اشتراک گذاری
سلام کوچولوی نازم خوبی ؟ امیدوارم که خوب و خوش و موفق باشی این وبلاگو درست کردم تا هیچ خاطره ای رو فراموش نکنی دختر قشنگم من تو رو روز سیزدهم شهریور بدنیا اوردمت دقیقا هیجده روز زودتر از وقتی که دکترا معین کردن بدنیا اومدی تو بیمارستان رضوی . دختر عزیزم من خیلی خوشحال بودم که زود بدنیا اومدی اخه من و بابا دیگه طاقت نداشتیم که صبر کنیم .خدا ما رو خیلی دوس داشت که تو رو به ما هدیه کرد و ما بابتش هروز شکرگزاریم تو گرما و شادی بیشتری رو به زندگی ما اضافه کردی . با اینکه کوچولو بودی اما حس میکردم حرفامو میفهمی چرا که وقتی ناراحتم با خنده های ریز و کمرنگت شادم می کردی تو در عرض یک ماه خوب رشد کردی و ممن از این بابتت خیلی خوشحالم خیلی دوستت دارم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

محمد
29 دی 93 22:42
سلام با مطلب زیر بروزم ... یافته‌های این تحقیق نشان داد مراقبت و توجه‌های اولیه به کودک در ماه‌های اولیه زندگی از موفقیت آنها در بزرگسالی خبر می‌دهد ادامه مطلب ... به منم سر بزن.
فروش کارهای نمدی
20 بهمن 93 19:36
سلام دوست عزیز من تزیینات نمدی اتاق کودک انجام میدم ازجمله گیفت تولد و سیسمونی، حلقه روی در، ریسه اسم و.. با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خوشحال میشم برای کودک دلبندتون کاری انجام بدم اینم آدرس وبلاگمه www.arzankade.blogsky.com
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
22 اردیبهشت 94 13:39
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متینه گلی می باشد